FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Jak mam się przygotować do spotkania?
Przed rozpoczęciem sesji online znajdź dla siebie bezpieczne i komfortowe miejsce które pozwoli Ci na swobodną rozmowę. Zadbaj o to żeby ten czas był tylko dla Ciebie i nikt nie rozpraszał Twojej uwagi.
W przypadku sesji w gabinecie – Uprzejmie proszę o przybycie punktualnie o czasie umówionej wizyty, gdyż w gabinecie nie ma poczekalni. Zapewni to komfort wszystkim klientom.
Jak często odbywają się spotkania?
Spotkania w terapii indywidualnej odbywają się raz w tygodniu. W przypadku par, małżeństw czy rodzin zazwyczaj co 2 tygodnie.
Czy mogę przełożyć lub odwołać spotkanie?
Bezpłatne odwołanie/przełożenie wizyty na inny termin jest możliwe wyłącznie do 24 godzin przed planowanym terminem.
Odwołanie/przełożenie wizyty po tym terminie, jak również nieuczestniczenie w spotkaniu bez uprzedzenia, skutkuje koniecznością pokrycia pełnych kosztów wizyty.
Jak długo trwa terapia?
Tak krótko jako to tylko możliwe, ale tak długo jak to jest potrzebne.
Czas trwania terapii jest ustalany indywidualnie podczas spotkania.
Z jakiej platformy mogę skorzystać w terapii online?
Sesje prowadzę przez Skype, Zoom, WhatsApp
Instrukcja techniczna dotycząca dołączenia do wirtualnego pokoju Zoom
- Aby wziąć udział w spotkaniu możesz użyć swojego komputera, tabletu lub smartfona.
- Przed rozpoczęciem sesji upewnij się, że masz dostęp do Internetu i odpowiedni poziom naładowania baterii.
- Sprawdź czy urządzeni z którego korzystasz ma działającą kamerkę i mikrofon.
- Korzystając ze słuchawek z mikrofonem zadbasz o większą dyskrecję.
- Po kliknięciu w link do spotkania (link ten znajdziesz w mailu z potwierdzeniem terminu spotkania, przeglądarka zaproponuje Ci instalację programu Zoom. Jeśli chcesz możesz zainstalować program lub kliknąć w link „Join from your browser” (dołącz z przeglądarki), który pojawi się na dole ekranu.
- Zarówno korzystając z aplikacji jak i przeglądarki, gdy pojawi się komunikat z prośbą o zezwolenie na użycie mikrofonu i kamery – kliknij „zezwól”, aby podczas spotkania móc korzystać z przekazu głosowego i video.