Regulamin

Zasady korzystania z psychoterapii

Przed umówieniem spotkania zapoznaj się z zasadami i wskazówkami zawartymi w niniejszym regulaminie. Wysłanie zgłoszenia na spotkanie online oznacza zgodę na wszystkie warunki opisane w niniejszym dokumencie. W przypadku sesji stacjonarnych będziesz miał również możliwość zapoznania się z regulaminem na pierwszej konsultacji.

Z pomocy psychoterapeutycznej mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest obecność lub pisemna zgoda opiekuna prawnego. Osoby niepełnoletnie przyjmowane są po konsultacji psychoterapeuty z rodzicami. Pomoc psychologiczna osób niepełnoletnich odbywa się po uzyskaniu pisemnej zgody od rodzica/ opiekuna prawnego.

W przypadku rozpoczęcia psychoterapii: psychoterapeutę i Pacjenta obowiązuje kontrakt terapeutyczny zawierany ustnie, którego zasady mogą nieznacznie modyfikować niniejszy regulamin.

Rozpoczęcie psychoterapii poprzedzają konsultacje (zwykle od 1 do 3 spotkań), które mają prowadzić do sformułowania problemu, celu i zasad pracy.

Spotkania odbywają się zazwyczaj raz w tygodniu, chyba, że terapeuta wspólnie z Pacjentem uzgodni, że potrzebna jest inna częstotliwość spotkań.

Sesja trwa 50 minut. Jeżeli Pacjent spóźnia się na sesję, to nie zostaje ona przedłużona.

Usługi są odpłatne zgodnie z cennikiem prezentowanym na stronie www.joannadziudzia.pl

W przypadku sesji online Pacjent jest zobowiązany uiścić opłatę za konsultację przed planowanym terminem spotkania. Z tej formy płatności mogą również korzystać osoby, które umawiają się na spotkania stacjonarnie. Przy spotkaniach stacjonarnych można dokonać płatności gotówką w gabinecie.

Umówioną wcześniej konsultację lub sesję pacjent może odwołać nie ponosząc jej kosztu najpóźniej 24 godziny przed ustalonym terminem. Pacjent ponosi koszt umówionej sesji, na którą się nie zgłosił w przypadku, gdy nie odwołał jej w wyznaczonym terminie. Aby odwołać wizytę należy skontaktować się z terapeutą. Należność za w terminie odwołaną wizytę zostanie zwrócona w terminie 7 dni od daty planowanej wizyty bądź, po uzgodnieniu z pacjentem, zaliczona na poczet kolejnej sesji.

Psychoterapeuta może odmówić świadczenia usług osobom, które zgłaszają żądania niemożliwe do zrealizowania lub szkodliwe dla siebie i/lub otoczenia. Dotyczy to również sytuacji, kiedy psychoterapeuta uznaje, że nie może rzetelnie świadczyć usług na rzecz danego Pacjenta (powody mogą mieć charakter osobisty lub zawodowy). Psychoterapeuta może odmówić świadczenia usługi osobie, która naraża jego dobro osobiste, jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających lub jest agresywna.

Psychoterapeuta jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji pochodzących z terapii, a także samego faktu korzystania przez pacjenta z terapii wobec osób trzecich. Wyjątkiem jest sytuacja zagrożenia życia lub zdrowia pacjenta lub osób trzecich, albo sytuacje określone prawem. Współpracując z innymi specjalistami leczącymi pacjenta, np. psychiatrą, udostępnia tylko niezbędne informacje, za wiedzą pacjenta.

Zgodnie z etyką swojego zawodu i w trosce o wysoką jakość świadczonych usług, psychoterapeuta poddaje swoją pracę także regularnym superwizjom.

Polityka prywatności dotycząca sposobu przechowywania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej www.joannadziudzia.pl. Zapraszamy do zapoznania się z nią i w razie pytań o kontakt:

W celu zgłoszenia reklamacji proszę o kontakt pod adresem mailowym kontakt@joannadziudzia.pl. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia.

Właścicielem strony i administratorem danych jest: RT Psychoterapia i Rozwój Joanna Dziudzia, z siedzibą na ul. Mehoffera 70C m 7, 03-131 Warszawa, NIP 848 150 2066, REGON 384243802